sâmbătă, 2 octombrie 2010

Prot. Anatolie CIBRIC: „În ultima vreme, pe unele forumuri au apărut comentarii provocatoare semnate cu numele meu”

În ultimul timp pe unele forumuri de pe internet au apărut comentarii cu semnătura mea. Ţin să vă informez că toate acestea sunt alcătuite de răuvoitori şi nu au nimic în comun cu opiniile mele. Eu nu comentez pe forumuri, ci îmi exprim şi mi-am exprimat dintotdeauna convingerile mele privitor la diverse probleme doar în cadrul predicilor; conferinţelor (prin viu grai) şi (în formă scrisă) pe paginile ziarului sau site-ului „Toaca". De aceea, vă rog insistent să ignoraţi aceste provocări şi să nu daţi crezare afirmaţiilor ce nu-mi aparţin, dar sunt prezentate în mod mişelesc ca fiind ale mele.

Prot. Anatolie Cibric



info: toaca.md

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu