duminică, 10 octombrie 2010

ILIE NASTASE A LUAT ATITUDINE IMPOTRIVA INFRACTORILOR TIGANI SI A LUI LASZLO TOKES! “EI AU VOIE SA SPUNA ORICE, NOUA TREBUIE SA NE FIE FRICA?”

Într-un interviu acordat ziarului ProSport, unul din cei mai mari sportivi ai României si ai lumii, Ilie Nastase, a rabufnit la adresa tiganilor care comit infractiuni în Europa, în Franta în special. Fostul mare tenisman îi da dreptate presedintelui francez Nicolas Sarkozy, cel care a luat masura de a-i expulza pe infractorii de etnie tiganeasca.
“Sarkozy are dreptate în problema tiganilor! Da, aceasta este parerea mea. Vad ca unii politicieni din România si din alte tari îi condamna pe francezi, vorbesc despre drepturile omului si despre libera circulatie. Pe mine m-ar deranja sa stea cineva cu cortul în fata casei mele, sa ma agaseze prin cersit, sa-mi sperie copiii care se joaca. Francezii nu au nimic cu cei care îsi vad de treaba, dar când vii la Paris sa dai în cap, sa furi, atunci n-ai la ce te astepta”, a spus raspicat Nasty.
Ilie Nastase a continuat pe acelasi ton, acuzând duplicitatea politicienilor români, care îl lasa pe Laszlo Tokes sa declare ce vrea, în timp ce afirmatiile sale sunt considerate exagerate: “M-am enervat când l-am auzit (pe Tokes – n.r.)! Ei au voie sa spuna orice, iar noua trebuie sa ne fie frica? E o problema ca am zis ca tiganii sa se mute în Harghita? Ce, Harghita nu e în România? Puteam sa zic Brasov! Daca Bölöni s-a simtit, îmi cer scuze, dar numai fata de el, pentru ca mi-e prieten. Tokes spune ca ungurii trebuie sa ia Baia-Mare, Satu-Mare si Târgu-Secuiesc, iar eu n-am voie sa-mi spun parerea ca român? Ce, am omorât pe cineva? Nu trebuie sa se întâmple neaparat ce am spus eu. Eu sunt o persoana privata si pot sa spun ce vreau!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu